Kudüs Turu

1.Gün  Çarşamba: İstanbul Havalimanı dış hatlar terminali, Hira tur bankosunda buluşma.
Check in işlemlerinin tamamlanmasının ardından, Türk Havayollarına ait uçakla Tel Aviv’e uçuş. Tel Aviv’e vardığımızda, pasaport ve gümrük işlemlerinden sonra otobüsümüzle Yafa Şehir gezisi; Mahmudiye külliyesi ve Camii ile Sultan Abdülhamid’in yaptırdığı saat kulesi ve Osmanlı çeşmesinin görülmesi sonrasında Kudüs’e hareket.
Konaklama yapacağımız Kudüs’teki otelimize varış ve yerleşme. Çevrenin tanıtılması ve Mescid-i Aksa’ya vakit namazları için gidiş-dönüşler ve serbest zaman. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.

2.Gün Perşembe: Sabah namazımızı Mescid-i Aksa’da kılıyoruz. Kahvaltı sonrası saat 08:00’da otelimizden hareketle, Davud (as) makamını ziyaret ve sonrasında EL HALİL şehrine hareket ediyoruz. Yaklaşık bir saatlik yolculuğun ardından El Halil şehrine varış. Halilürrahman Camii’nde Hz. İbrahim, Hz. İshak, Hz. Yakup ve Hz. Yusuf (hepsine selam olsun)  Peygamberlerin ve zevcelerinin kabirlerinin ziyaret edilmesi sonrasında ERİHA şehrine yola çıkıyoruz. Yol üzerinde Hz. Musa’nın külliyesi ve makamı ziyaret edilecektir. Sonrasında Lut Gölü (Ölü Deniz) bölgesinin tanıtılması ve görülmesi. (Göl kıyısına turlarımızda inilmez.) Dünya tarihinin en eski şehirlerinden olan ERİHA şehrinde bir süre istirahat ediyoruz. Tecrübe Dağı, ile Tecrübe Kilisesi için fotoğraf molasının ardından Emevi döneminden kalma Hişam’ın sarayı kalıntılarının görülmesi sonrası Eriha’dan ayrılıp Kudüs’e dönüyoruz. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.

3.Gün Cuma: Sabah namazını Mescid-i Aksa’da eda ettikten sonra otelimize dönüyoruz.
Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası saat 07:30’da otelimizden hareket edilerek, Kudüs Surlarının Sahire Kapısı’ndan başlayıp, Eski Kudüs şehri ve çarşılarını gezerek, Çile yolunu izleyip, Kıyamet Kilisesi’ne varıyoruz. Burayla ilgili bilgilendirmenin ardından Hz. Ömer Camii görülmesi ve Burak (Ağlama) Duvarı’nın görülmesi.
Cuma namazını kılmak üzere Mescid-i Aksa’ya gidiyoruz. Namaz sonrasında, Mescid-i Aksa içerisindeki Burak Mescidinin görülmesi (serbest vakitte ziyaret edilebilir.) Mervan Mescidi, Kadim Mescid ziyareti ve gezilmesi. Serbest zaman ve eski şehirde alışveriş imkânı.
Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.

4.Gün  Cumartesi: Sabah namazı için Mescid-i Aksa’ya gidip döndükten sonra kahvaltımızı otelimizde alıyoruz. Check-out (çıkış) işlemleri için saat 08:30’a kadar odalarımızı boşaltılıp çantalarımızı lobiye indiriyoruz.
Saat 08:45’te Zeytin Dağı’na hareket ediyoruz. Zeytin Dağı’ndan panoramik manzara eşliğinde Mescid-i Aksa hakkında bilgilendirme ve kısa bir fotoğraf molasının ardından Rabiat’ul-Adeviyye’nin ve Selman-ı Farisi makamlarının ziyaret ediyoruz. Öğle ve ikindi namazları ve serbest vakit için Kudüs’e geçiş. Sizlere bildirilecek olan saatte otelden hareket ile yaklaşık bir saatlik yolculuğun ardından havalimanına varıyoruz. Check-in ve pasaport işlemlerinin ardından Türk Havayollarına ait uçuşumuzla İstanbul’a hareket ediyoruz.